Top
Bezorgen en afhalen
Bezorging van uw artikel
Als u een bestelling bij ons heeft geplaatst gaan wij direct voor u aan de slag. De door u bestelde producten zullen verzameld en verzendklaar gemaakt worden. Voordat het pakket verzonden wordt zal deze eerst gecontroleerd worden op de juiste producten. Hierdoor kunt u er zeker van zijn dat u altijd de door u gewenste producten zult ontvangen.




 
Bekijk de andere service pagina's
» Bestellen
» Service & contact
» Veel gestelde vragen

Terug naar het service overzicht


» Geldzaken & betalen
» Retourneren & ruilen
» Uw account

 




De levertijd

Wij streven ernaar om uw bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Nadat uw bestelling is betaald, gecontroleerd en is goedgekeurd wordt uw bestelling direct verzonden. U krijgt dan een traceercode waarmee u uw pakket kunt volgen. Bij elk artikel is tevens de verwachte levertijd terug te vinden.

Wat is een traceercode?
Als uw bestelling te groot is voor de brievenbus wordt deze als pakket naar u verzonden. Wanneer uw pakket aangemeld is bij PostNL dan wordt er een traceercode naar uw e-mailadres verstuurd. U kunt met de traceercode uw bestelling volgen, zo kunt u precies zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Verzendkosten
Om de door u bestelden producten zo snel mogelijk bij u aan huis te kunnen leveren werken wij samen met PostNL. Wilt u uw bestelling graag laten versturen? Dan vragen wij bij een binnenlandse zending kleine bijdrage van € 7,85 per pakket.

Indien de bestelde producten door die brievenbus passen zal deze bijdrage afhankelijk zijn van het gewicht met een maximum bijdrage van € 3,45 binnen Nederland.

Waarom geen gratis verzending?
Dit is vrij eenvoudig. Om pakketten te versturen worden er kosten gemaakt. Het merendeel van de webwinkels die gratis verzending aanbieden rekenen de verzendkosten door middels een soort opslag bovenop de verkoopprijs van de producten.

Dit vinden wij oneerlijk. Hierdoor worden namelijk de klanten die meerdere producten bestellen gestraft, ze betalen immers bij elk product de opslag aan verzendkosten. Webwinkels die geen verzendkosten berekenen verdienen dus extra op het zogenoemde "gratis verzenden"!

Wij houden de kosten liever open en eerlijk.


International shipping Europe (buitenlandse levering)

Not living in The Netherlands? No problem, we deliver to most countries in Europe. You can select your county at the checkout. For delivery to other counties please contact us.

Zone Countries Delivery fee
Zone 1 The Netherlands € 7,85
Zone 2 Belgium
Germany
Luxembourg

€ 9,10
Zone 3 Austria
Denmark
Slovakia
Czech Republic
France
United Kingdom

€ 16,65
Zone 4 Italy
Sweden
Hungary
Poland
Slovenia
Spain
Finland

€ 25,10
Zone 5 Bulgaria
Romania
Latvia
Lithuania
Estonia
Portugal
Ireland
€ 39,35


When you place an order we will gather the products for you and deliver them directly to your home or office.


Vertraagde levering
Lederstore.nl streeft er naar om uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Helaas kan het soms voorkomen dan een bestelling vertraging oploopt. Als de status van uw bestelling staat op "verzonden" dan kunt u het beste nog enkele werkdagen wachten. Mocht vertraging zich voordoen dan zullen wij ons best doen om dit aan u melden. Als uw bestelling vertraging heeft opgelopen en u heeft nog geen bericht hierover gehad dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.