Top
Uw account
Een persoonlijk account bij Lederstore.nl
Als u een bestelling bij ons plaatst wordt er voor u automatisch een account gemaakt. Met  een account kunt u gemakkelijk en snel uw bestellingen bekijken en gegevens beheren. Heeft u nog geen persoonlijk account? Dan kunt u hier een account aanmaken.


 
Bekijk de andere service pagina's
» Bestellen
» Bezorgen & afhalen
» Service & contact

Terug naar het service overzicht

» Veel gestelde vragen
» Geldzaken & betalen

» Retourneren & ruilen

Uw persoonlijke gegevens

Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en gaan daarom ook extra zorgvuldig met uw gegevens om. Tijdens het bestellen van artikelen wordt er een beveiligde verbinding in gang gezet, deze verbinding kunt u herkennen aan het slotje Slotje veilige verbinding en aan HTTPS in de adres balk.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Bent u recent verhuisd, heeft u een nieuw telefoon nummer of heeft u bepaalde andere persoonlijke gegevens die u wilt bijwerken? Dan kunt dit wijzigen nadat u bent ingelogd op uw persoonlijk account. Deze gegevens kunt u terug vinden op de pagina "Account gegevens". Nadat u de gewenste aanpassingen heeft gedaan klikt u op "Opslaan" en de gegevens worden bijgewerkt.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Om een account te maken gaat u naar deze pagina: Account aanmaken, u vult daar zo volledig en correct mogelijk uw gegevens in en klikt vervolgens op de knop "aanmelden". U heeft dan direct toegang tot uw persoonlijke account.

Waar kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Om uw afleveradres te wijzigen dient u in te loggen op uw persoonlijk account. Nadat u bent ingelogd gaat u naar "Account gegevens", onder aan de pagina kunt u uw afleveradres aanpassen. Zijn de gegevens aangepast? dan klikt u op "Opslaan" om deze door te voeren.

Lederstore.nl respecteert de privacy van alle gebruikers wij dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens enkel en alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.
Meer over privacy kunt u lezen op privacy statement.


De bestelstatus
Wanneer u een bestelling bij ons heeft geplaatst kunt u gemakkelijk de status van uw bestelling volgen. Bij het veranderen van de status krijgt u ook altijd per email een melding. Zo weet u precies in welk stadium uw bestelling zich bevindt. Naast de status meldingen die u van ons ontvangt is er ook de mogelijkheid om zelf de status van uw bestelling te bekijken. Deze status kunt u bekijken in uw persoonlijk account. Op de pagina "Order-/bestelstatus" kunt u direct zien wat de huidige status is van uw bestelling.

Het factuuroverzicht
Als u inlogd op uw persoonlijk account komt u op het overzicht van alle bestellingen die door u zijn gedaan. Als u meer wilt weten over een bestelling die u heeft geplaatst bij ons dan kunt u het gewenste order nummer aanklikken.

Uw wachtwoord
Als u voor de eerste keer een bestelling bij ons heeft geplaatst, dan krijgt u van ons automatisch inlog gegevens voor uw persoonlijk account toegestuurd. Met deze gegevens kunt u in het vervolg makkelijker er sneller bestellingen plaatsen.

Tips voor een sterk wachtwoord
Deze tips kunt u gebruiken bij het bedenken van een goed en sterk wachtwoord.
  • Gebruik voor elke website een uniek wachtwoord;
  • Gebruik een wachtwoord van minimaal 8 tekens;
  • Een sterk wachtwoord bevat hoofdletters, kleine letters, cijfers, en speciale tekens;
  • Wijzig uw wachtwoord regelmatig;
  • Gebruik geen voor de hand liggend wachtwoord, zoals een naam of geboortedatum.